SZERVÁTÜLTETÉSEK ÉS A KARMA

2014.11.15 22:16

Milyen módon tükröződik a szervet kapó beteg, a donor és a sebész karmáján  az elhunyt ember szerveinek élő emberbe való átültetése?

Az egyik ember szerveinek egy másik emberbe való átültetése nem csak a Földön történik, hanem más síkokon is használják ezt a módszert, és ezért ebben nincs semmi megdöbbentő, hiszen az ember mindig is arra törekedett, hogy „pótalkatrész” szervekkel rendelkezzen. Viszont a materiális síkon történő szervátültetés az asztrális síkon okvetlenül kitörölhetetlen lenyomatot hagy a donoron, és a szervet kapó betegen is.

 A donor és a recipiens benyomásainak összehasonlításakor kiderül, hogy a legkevésbé a donor asztrális teste szenvedi meg az adott operációt, hiszen ő már átlépte a halál küszöbét és már egy másik világban tartózkodik, ahonnan csak szemlélője a levetett teste szerveinek a kioperálásában. Emellett csak kellemetlen érzéseket tapasztal az operáció szemlélődése folyamán, amelyek kihatással vannak a lelkére.

Viszont teljesen más a helyzet azzal az emberrel, aki az adott szervet ( eket) befogadja. Általában ezek a betegek a klinikai halál állapotában tartózkodnak, sőt a donor teste mellett állván így akár maguk is nyomon követhetik a zajló operációt. Mindazonáltal ha a donor nem is tér vissza a testébe, a betegnek vissza kell térnie a beteg testbe. Eközben megtapasztalja a fizikai szenvedést, sőt némely esetben mindezen szenvedés még lelki szenvedéssel is társul, hiszen látta, vagy akár kommunikált is a testelhagyás rövid időszakában azzal az emberrel, akinek a szervét használni fogja. Ezért a beteg lelkét szégyenszerű kellemetlen érzés fogja marcangolni, mert ő most ahelyett az ember helyett fog élni, akitől „az életmentő szervet ajándékba” kapta, és aki már eltávozott a másik világba. De a lelki szenvedések természetesen függnek a lélek fejlettségi, vagyis érettségi fokától is. Az alacsony szintű lelkek lelkiismerete általában ilyenkor hallgat. Ők egoista módon, csak önmagukért örülnek.

Viszont az adott folyamat nincs hatással a két ember karmájára, mivel a karma – az tett és cselekedet, és ebben a folyamatban mindez nem történik meg, sem az egyik sem a másik ember részéről sem.

Egyedül a sebész az, akinek a karmája érintett lehet ebben a folyamatban. De ha a sebész cselekedete egybeesik a Felsőbb Tanítók gondolataival, és ezáltal a betegnek visszaadja az életét, akinek a földi útja még nem fejeződött be és az életprogramja sincs elvégezve, akkor ezek a cselekedetek támogatva vannak. Ha viszont az adott cselekedet (operáció) negatív következményekhez és eredményekhez vezet, vagyis az életét visszakapó ember tovább folytatja a bűnökkel teli útját és nem  a pozitív úton halad, akkor ez közvetett hatással lesz az őt életbe visszamentő sebész karmájára is, hiszen itt egyértelmű a Fentiek tervébe való beleavatkozás ténye. Az adott esetben a sebész akaratlanul is lehetővé tette az ember degradálódását, és így a Fentiek részéről kiegészítő energia befektetésekre van szükség ahhoz, hogy az adott embert visszatérítsék a helyes útra. Azért, hogy ne súlyosbítsák még jobban a saját karmájukat, fontos tisztában lenni azzal is, hogy valójában ki is az, akinek végül is visszaadják az életet.

 

FORRÁS:  Секлитова Л.А., Стрельникова Л. Л.

Человек золотой расы. Том 1. Создание человека