MIT MOND A KOMPUTERRŐL ISTEN
Most nézzük meg, hogy mit mond a komputerről maga az ISTEN.
AZ ISTEN VÁLASZOL:
- Ki a megalkotója a finomenergetika világban a földi komputernek?
- A komputer a Sátán találmánya, egy önálló tudat megalkotásának a kísérlete.
- Mi volt a konkrét célja a komputer megalkotásának?
- A saját (Sátán) munkájának a rendszerezése, némely emberek komputertől való pszichikai függőségének kiderítése/feltárása, valamint némelyek (emberek) felett való ellenőrzés és energia felgyűjtés céljából stb. lett megalkotva a komputer. De még számtalan célja létezik, lehetetlen lenne felsorolni az összest, mert az ember számára nem lennének érthetőek.
- Milyen energiákat nyel el /fogad magába a komputer?
- A komputer nem nyeli el az energiákat, hanem a bizonyos energia fajtákat összegyűjti, majd a megfelelő fogadó Rendszerekhez továbbítja őket.
- Az embernek a komputeren végzett munka után érzékelt igen erős fáradtságának is ez az oka?
- Igen, de nemcsak ez váltja ki. Az ember bármely munkától elfárad. Bármely tevékenység elvégzéséhez saját energia befektetésre van szükség, ezért ez egy természetes folyamat. Ez egy kölcsönös cserefolyamat: ember- komputer- negatív Rendszer – és vissza.
- A saját Rendszere számára átad-e valamilyen sajátos jellegű információt az emberről a komputer?
- Különféle információkat is továbbít az emberről, még olyanokat is, amiről még önmaga az ember sem tud. Például továbbítja az ember összes finomenergetikai burkáról/testéről szóló információt is.
- A gyerekek számára hasznos-e a komputerrel való foglalatosság?
- Nem. Kiváltképpen azon gyerekek számára káros, akik gyenge pszichikummal rendelkeznek. A gyenge pszichikumúak jobb, ha elkerülik a komputert. A gyenge pszichikum azt jelenti, hogy az ember gyenge energiavédelemmel rendelkezik. Akinek erős az energetikai védelmi rendszere, azok nyugodtan dolgozhatnak rajta, a komputer csak jelentéktelen mértékben fejti ki rájuk a befolyását.
- Mennyi ideig foglalatoskodhatnak a gyerekek a komputerrel?
- Tíz percnél nem hosszabb ideig. Naponta csak tíz perc lenne a megengedett idő.
- És a tanulók?
- Azok is, legalább tizenhat éves korukig, addig ameddig nem alakul ki a pszichikumuk.
- Jelenleg nagyon sok, gyerekek számára készült komputeres játék létezik. Velük játszhatnak a gyerekek?
- Igen. Mert ezeknek a játékoknak a többsége kiegészítő modulokkal rendelkezik. Minden, ami magával a komputerrel kapcsolatos az káros. A kiegészítő modulok, az egy teljesen más dolog. Másfelől viszont az ilyen játékok, ha nem is okoznak kárt, de ezek a kiegészítő modulos játékok több területen is lefékezik a gyerek fejlődését, mert a gyerek egy és ugyanarra van „rákattanva”.
- Menet közben felmerült a következő kérdés. Japánban számtalan gyereknél észleltek pszichikai zavarokat/rendellenességeket a tévében sugárzott rajzfilmek megtekintése után. Ezeket a zavarokat emocionális vírus okozta vagy a negatív Rendszer egyik sajátos behatása? ( 2000.-ben történt ez az eset, amikor több mint hétszáz gyereknél egyszerre jelentek meg bizonyos pszichikai zavarok/rendellenességek).
- Ezektől a gyerekektől a negatív Rendszer, az energia készleteiben fellépő bizonyos típusú energia deficitjének a következtében, energiát szívott el. A rajzfilmsorozat ezekkel az energetikai felépítésekkel rendelkezett. A rajzfilmet úgy építették fel, hogy a képsorokban bizonyos kódokat rejtettek el. Ezek sajátos jellegű szín kódok, amelyeket a gyerekek pszichikuma nem tudott elviselni. Az adott időtől fogva ez, a tévén keresztül terjedő betegség formájában terjedt tovább. Kevesebbet nézzenek tévét a gyerekek. A hasonló kódokat különösen a gyenge pszichikummal rendelkező gyerekek nem bírják elviselni.
Részlet: Az Égi Tanítók titkos élete c. könyvből