KI ALKOTTA MEG AZ EMBERT

2015.03.05 20:54

KÉRDÉS: Milyen Materiális Rendszerek alkották meg a maguk képmására az embert?

VÁLASZ: ISTEN válaszol

Az embert azok a Felsőbb Materiális Rendszerek hozták létre, akikkel ÉN/ISTEN szerződéskötés által együtt dolgozom. Ők a saját képmásukra alkották meg az ember fizikai testét. Az ÉN Materiális Rendszereim még alacsony fejlettségi Szinttel rendelkeznek, és nekik még nagyon - nagyon hosszú utat kell megtenniük az evolúciós fejlődésben ahhoz, hogy elérjék az Ő fejlettségi Szintjüket. Az ÉN Materiális Rendszereim nélkülem nem tudnak létezni, mert ÉN vagyok az, Aki átszellemítem őket. Viszont azok a Felsőbb Materiális Rendszerek, akikkel én szerződést kötök, azok Tőlem függetlenek, és nincs Rám szükségük. Ők saját Abszolúttal rendelkeznek, akihez a fejlődésük folyamán törekednek.

FORRÁS: (Тайны Высших Миров Помощники Бога ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ ИЕРАРХИИ БОГА Материальная Система)