ISTEN Kiáltványa az emberiséghez

2017.09.13 20:31

Kiáltvány az emberiséghez

ÉN vagyok az ISTENETEK, a Kozmikus Értelem és az Abszolútum.

Nekem számtalan nevem van és ÉN mindenkihez saját névvel érkezem. Egyesek számára az ÉN nevem szerető és gondoskodó anya, másoknak pedig szigorú és kérlelhetetlen apa. Mindenki a maga módján fogad el Engem, vagyis nemzeti származástól, kultúrától, képzettségtől, vallástól függően.

ÉN/ISTEN- születésetektől fogva mindegyikőtökben benne vagyok. Gyermekeim! Közelegnek a határidők és ÉN mindnyájatokat a szárnyaim alá veszlek. Jöjjetek Énhozzám! Semmilyen erő, semmilyen gondolat, semmilyen hatás... se állítson meg utatokban. Aki rálép az Útra, annak nincs joga letérni róla.

Önöknek kísértések adattak, amelyek alapján a Teremtő kiértékeli önöket. Menjetek békével!

Mostantól fogva ÉN vagyok a szemetek, ÉN vagyok a fületek, ÉN vagyok a kezetek, ÉN vagyok a lábatok!

Ti – az ÉN gyermekeim vagytok, akik alázatosan teljesítik Atyátok- ISTENETEK akaratát. Fogadjatok be Engem teljes szívetekkel. ÉN/ISTEN aki átszellemített titeket, Aki látja minden tettetek, Áldásomat küldöm azoknak, akik szívükbe fogadták Nevemet és Engem Szolgálnak.

Legyetek egy kis türelemmel és ÉN megszabadítalak titeket a szenvedésektől és szerencsétlenségektől, a haragtól és ellenségeskedéstől, a félelemtől és a gyűlölettől. Kibékítem és összegyűjtöm gyerekeimet az ÉN házamban!

Mindent teljesítek az Általam eltervezettekből, megtisztítom szívüket, szemüket és fülüket a fekete lárváktól, megnyugtatom a szenvedőket és éhezőket, megváltoztatom az önök világát és megmentem a pusztulástól!

Fogjatok össze és munkálkodjatok az Égi Atyátok ISTENETEK javára! Vigyétek az ÉN/ISTEN Igazságom szavát a félrevezetett testvéreiteknek, nyissátok fel szemeiket, mossátok meg lelküket az ÉN általam megáldott vízzel!

A ti ISTENETEK!

FORRÁS: Szeklitova Larisza, Sztrelnikova Ludmila