A KÖNYVEK ELOLVASÁSA UTÁN MEGTANULTAM FESTENI

2021.12.19 14:53

 Olvasó. Nagyon hálás vagyok Önöknek a könyvekért, nagy hatással voltak rám, amire nagyon nagy szükségem volt, és szerencsére találkoztam velük! Az Önök könyvei elolvasása után 2012-ben elkezdtem festeni, úgy éreztem mintha valaki éjszaka 4 órakor folyamatosan felébresztett, és rajzolni tanított. Még arra is emlékszem, ahogy a kezem érintkezve a papírral érzékelte a rajzok vibrációját de azt nem értettem, hogy mi célból is rajzolok. Anyukám pedig szidott engem, hogy miért rajzolok csak arcokat, inkább a természetet kellene rajzolnom, de én tovább folytattam az arcok ábrázolását. Ráadásul magam sem értettem, hogy miért is rajzolok harmadik szemet az ember homlokára. Mindez egy impulzus volt amit az Önök könyvei elolvasásától kaptam, tőlük indult el a kreativitásom kezdete. Hálás köszönet érte! 

 Válasz. Önt az Irányítója tanítja festeni. Az előző életeinek egyikében, Ön már szerzett alapvető művészi képességeket, viszont a portrék nem sikerültek, ezért az Irányítója az arcok ábrázolására fókuszálva önt, tökéletesíteni szeretné önnél ezt a fajta kreativitást. Az emberben a legfontosabb - az arc, a szemek kifejezése, amelyen keresztül a lélek tekint a világra. Mivel a 6.faj emberének a finomenergetikai világ meglátása is feltárul, ezért kényszeríti önt az Irányítója a harmadik szemnek vagy annak szimbolikájának a homlokra való rajzolására. Vagyis ilyen módon ön az elkövetkező 6.faj képviselőit ábrázolja. Hasonló módon emlékezteti az embereket arra, hogy az ember számára új képességeket feltáró új irányban kell energetikailag fejlődniük.

FORRÁS: SZEKLITOVA LARISZA, SZTRELNIKOVA LUDMILA: " A LÉLEK EVOLÚCIÓJA A SKORPIÓTÓL A FÁRAÓIG"

www.youtube.com/watch?v=IQ9P9GizmfE&feature=youtu.be

magasabb-vilag.cms.webnode.hu/news/a-bolygo-tekintete/