Krisztus Irányítója

2023.12.21 09:20

- Ki volt az- az Irányító, aki Krisztust vezette a Földön?

 - ÉN - „J.......” (az ISTEN megmondta a saját kozmikus nevét). ÉN vezettem Krisztust, és ÉN alkottam meg a vallást is. 

- A Biblia szerint Mózest is az ISTEN vezette a Földön. Ön volt az?

 - Nem, Mózesnek saját Irányítója volt.

 - A Biblia azt mondja, hogy Mózest a Seregek Istene – „Cebaót” vezette.

 -Igen. Az Irányítója megmondta Mózesnek a nevét. Az Irányító az ember számára: ISTEN és Tanító is egyszerre. Azonban az összes Irányító Nekem/ISTEN van alárendelve.

 -Hol tartózkodnak jelenleg a nemzeteket vezető: Illés, Mohamed és a többi próféták lelkei?

 -Mindegyik a saját Hierarchikus Rendszerében tartózkodik, amely Hierarchikus Rendszerek NEKEM/ISTEN vannak alárendelve. A múltban létező összes prófétának megvan a saját fejlődési irányzata, amelyet a saját Rendszereikben folytatnak.

 - Emberként már nem testesülnek meg?

 -Nem. Ők a fejlettségük Szintjét tekintve már túlhaladták az emberek fejlettségi Szintjét, ezért már nincs többé semmi keresnivalójuk a Földön. Természetesen betölthetnének valamilyen fontos vezető szerepet is a Földön, de nem kaptak ilyen programot. Hiszen az összes cél, a Föld, vagy a Hierarchikus Rendszerek bizonyos szükségleteinek megfelelően, a Fentiek által kerül meghatározásra.

 -A jehovisták által tisztelt Jehova ISTEN is olyan Szintű Irányító, mint a Seregek Ura - Cebaót?

 - Ez az ÉN/ISTEN elferdített kozmikus nevem.

 -Ki volt Krisztus lelke a Földre való leszületése előtt? Az előtt is leszületett a Földre, mielőtt megkapta volna ezt a hatalmas missziót?

 -Nem. Krisztus sohasem inkarnálódott a Földön a missziójáig. Ez volt az első és az utolsó missziója az önök bolygóján.

FORRÁS: SZEKLITOVA LARISZA, SZTRELNIKOVA LUDMILA "MAGASABB VILÁGOK TITKAI"